HTC ONE® LANCERES I MODERIGTIGT MINI-FORMAT

KØBENHAVN, august, 2013: HTC, en global leder indenfor mobil innovation og design, som er kendt for lækkert og stilfuldt mobildesign, har med den nylancerede HTC One mini tilføjet en ny enestående smartphone til den prisbelønnede One-serie. Udover sin 4,3" skarpe og levende HD-skærm, kan HTC One mini prale af et unibody aluminium design, som kombineret med dens slanke profil og afrundede kanter, passer perfekt ned i lommen.

Denne stilfulde smartphone er fyldt med de samme revolutionerende features som den anmelderroste HTC One, der er HTC’s mest populære model nogensinde. Om den udtalte anmelderne blandt andet, ”Er vild med den fremragende lyd, den store skærm, 4G og ikke mindst BlinkFeed” og ”HTC One er den bedste mobiltelefon, vi nogensinde har testet” .* Hvad enten du skal tjekke op på nyheder fra den store verden, de seneste trends og tendenser eller hvad dine venner foretager sig, giver HTC BlinkFeedTM dig skræddersyede opdateringer fra sociale medier, nyhedssites og livsstilsmedier, som fx Euroman og Gaffa direkte på din startskærm. Takket være HTC BoomSoundTM, kan du også lytte til din favoritmusik gennem de dobbelte fronthøjtalere med dedikerede forstærkere, som giver dig så god en lydoplevelse, at du uden tvivl imponerer vennerne. Herudover indeholder HTC One mini et fantastisk såkaldt UltraPixel kamera, som er perfekt til at indfange de bedste øjeblikke. Ved at tillade 300% mere lys gennem optikken end traditionelle smartphone-kameraer, vil du altid få skarpe billeder ved selv den dårligste belysning. Kameraet giver dig samtidig mulighed for at tage op til 99 billeder i træk, ved blot at holde udløserknappen inde, samt en lang række professionelle redigeringsværktøjer, så du altid vil kunne skabe de perfekte fotos.

Men det er ikke det hele. Alle fotos lagres automatisk i 30-sekunders videoklip, og med et enkelt klik kan du genopleve alle dine personlige oplevelser tilsat effekter og temaer - eller du kan tilføje din helt egen favoritmusik. HTC One Mini lanceres med hele 12 temaer, så det bliver endnu sjovere at dele dine highlights med vennerne. Uanset om du er til lækker sølv eller klassisk sort, så tøv ikke med at få fingrene i den nye HTC One mini – en af tidens fedeste trends. Den vejledende udsalgspris er kr. 3499,-, og dermed særdeles konkurrencedygtig i forhold til andre førende smartphones. Tilgængelighed HTC One mini vil være tilgængelig i Danmark inden udgangen af Q3 2013. For mere information om HTC One mini, besøg www.htc.com Billeder kan downloades her: www.htcmedia.net Brugernavn: htc Password: htcmedianet Om HTC HTC Corp. (HTC) blev grundlagt i 1997 og har siden udviklet mange prisvindende mobile enheder og innovative teknologier. Alt, hvad vi foretager os, tager udgangspunkt i rigtige mennesker, og HTC skubber gerne til de designmæssige og teknologiske grænser for at kunne give vores kunder i hele verden innovative og personlige oplevelser. HTC produkter omfatter smartphones med HTC Sense™, der er en flerlags grafisk brugergrænseflade, der giver en fremragende brugeroplevelse. HTC er noteret på Taiwan Stock Exchange (TWSE: 2498). Yderligere oplysninger findes på www.htc.com. *Sverige (sætning erstattes med): Om den udtalte anmelderne blandt andet, ”kort og godt fejer One alle konkurrenterne af banen” og ”One är den absolut bästa mobilen på marknaden idag” . *Norge (sætning erstattes med): Om den udtalte anmelderne blandt andet, at: ”Dette er den beste Android-mobilen” og ”HTC One har alt – og litt til” .